Det skulle have været en landsdækkende abonnementsordning med 50.000 kunder alene det første år. Men onlinetjenesten Fillop endte som kort fornøjelse for Salling Group, som valgte at lukke tjenesten efter under et år.
Nu forsøger rivalen Coop med sit bud på, hvordan man kan bruge en abonnementsmodel til at sælge dagligvarer online.
Onsdag præsent...
Salling Group skrottede stor satsning – nu prøver Coop
Onsdag præsenterede Coop, der bl.a. står bag Fakta, Kvickly og SuperBrugsen, en ny satsning, der går ud på, at man fremover også vil sælge dagligvarer på abonnement. PR-foto: Henrik Frydkjær.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement